JM does not take responsibility for the translation

Kundeservice

Velkommen til kundeservice hos JM

På denne siden finner du vedlikeholdsråd og kontaktinformasjon til JM Kundeservice. Vi har blant annet lagt ut gode råd og tips som kan hjelpe deg til å løse enkelte ting på egen hånd. I tillegg har vi laget noen korte filmer som viser hvordan du vedlikeholder boligen din. Sjekk gjerne Huseierboken eller innredningsavtalen hvor du finner informasjon om boligen og innredningen du har valgt. 

Gode råd og tips

Her har vi samlet en rekke tips og råd dersom noe skulle oppstå i din JM-bolig. Trykk på ønsket kategori under. 

Kjøkken og hvitevarer

Varme og ventilasjon

Fargekoder, maling og innredning

Vinduer

Se våre Vedlikeholdsfilmer

Vi i JM er svært opptatt av at du skal ha et hjem hvor du kan trives og  ha det bra. Her kan du se videoer av hvordan du best tar vare på og vedlikeholder din JM-bolig, slik at den fortsatt føles som ny år etter år.

Se vedlikeholdsfilmer her

koNTAKT KUNDESERVICE

E-post: kundeservice@jm.no
Telefon +47 404 98 999
Åpent fra 08:00 - 16:00, mandag - fredag

Reklamasjon

Dersom du har behov for å reklamere, trenger vi følgende opplysninger: 

    • Navn
    • Telefonnummer
    • Gateadresse, postnummer, poststed
    • Bolignummer (på dørkarmen til ytterdøren i boligen)
    • Hvor i boligen feilen er, og beskriv så nøyaktig du kan hva problemet består i. 

Meld inn reklamasjon til kundeservice

Ved større hendelser

Dersom det skjer noe som krever umiddelbar utrykning, bør du kontakte brannvesen, rørlegger, elektriker eller lignende for hjelp. Ta eventuelt kontakt med forsikringsselskapet ditt. 

Kundeombudsmann

Som en del av vårt arbeid for å sikre best mulig saksbehandling, har vi også etablert en kundeombudsmann i JM. Hvis du er mener at en henvendelse er uriktig behandlet kan du derfor be JMs kundeombudsmann om å vurdere saken. 

Les mer om kundeombudsmannen her