Har du ikke BankID?
Om du ikke har BankID, kan du sende reklamasjoner til kundeservice@jm.no
I vårt kundeforum finner du informasjon og svar på ofte stilte spørsmål.
Gå til Kundeforum
For å reklamere her som eier eller styret i sameiet behøver du en konto med BankID aktivert. Du logger inn eller oppretter en konto ved å klikke på "Meld inn en reklamasjon" under.
Dersom du ikke har aktivert BankID på kontoen din, logger du først inn med e-postadresse for å gjøre dette. Deretter fortsetter du med reklamasjonen din.
Hvis du ikke har BankID, kan du sende reklamasjonen til kundeservice@jm.no
Under kan du som eier reklamere på feil i boligen din. Feil som oppdages i fellesområdene (f.eks. garasjer, oppganger, uteområder) melder du til styret. Reklamasjon på parkeringsplass gjøres via kategorien "Øvrig".
Dersom du bor i en enebolig, kan du også reklamere på uteområdene via kategorien "Øvrig".
Som styremedlem kan du under reklamere på feil i fellesområder. Du trenger sameiets/borettslagets organisasjonsnummer for å gjennomføre en reklamasjon.
Du kan bare sende inn én reklamasjon om gangen. Etter at du har sendt inn en reklamasjon, kan du velge å opprette en ny. Enkelte felt er da forhåndsutfylt, slik at man ikke behøver å fylle dem ut på nytt.
Se vanlige spørsmål og svar om reklamasjon her.
Når reklamasjonen er registrert, mottar du en bekreftelse fra oss. Vi går igjennom reklamasjonen og foretar en vurdering. Svartiden kan variere basert på omfanget av feilen. Du vil høre fra JM og/eller en av våre underleverandører.
Her kan du som eier melde inn en reklamasjon.
Her kan du som styremedlem i sameiet melde inn en reklamasjon på fellesområder.
Om du ikke har BankID, kan du sende reklamasjoner til kundeservice@jm.no
For spørsmål, eller tilbakemelding i pågående sak, kontakt JM kundeservice på e-post.
Her finner du nyttige videoer for deg som skal flytte inn i en ny bolig.




Her finner du nyttige videoer med tips til vedlikehold av din bolig.







Som en del av vårt arbeid for å sikre best mulig saksbehandling, har vi også etablert kundeombud i JM. Hvis du mener at en henvendelse er uriktig behandlet kan du derfor be JMs kundeombud om å vurdere saken.
Les merDersom det skjer noe som krever umiddelbar utrykning, bør du kontakte brannvesen, rørlegger, elektriker eller lignende for hjelp. Ta eventuelt kontakt med forsikringsselskapet ditt for assistanse. Hvis hendelsen påvirker andre boliger enn din egen, bør du informere styret og naboene dine.
© JM Norge AS 2025
Organisasjonsnummer 829 350 122
Vi ber derfor om samtykke til å behandle opplysninger om deg. Vi bruker informasjonskapsler (cookies) og tredjepartstjenester (YouTube og Google Maps), blant annet for å forbedre funksjonaliteten på nettstedet.
eller gjør dine valg