Velkommen til JM kundeservice

Ofte stilte spørsmål

I vårt kundeforum finner du informasjon og svar på ofte stilte spørsmål.

Gå til Kundeforum

Reklamasjon

Reklamasjon i bolig

Her kan du som eier melde inn en reklamasjon.

Reklamasjon i fellesområder

Her kan du som styremedlem i sameiet melde inn en reklamasjon på fellesområder.

Har du ikke BankID?

Om du ikke har BankID, kan du sende reklamasjoner til kundeservice@jm.no 

Spørsmål og andre henvendelser

Har du andre spørsmål?

For spørsmål, eller tilbakemelding i pågående sak, kontakt JM kundeservice på e-post.

mandag - fredag
08 -16
Lørdag, søndag og heligdager
Stengt
E-post:
kundeservice@jm.no

Informasjonsfilmer

Her finner du nyttige videoer for deg som skal flytte inn i en ny bolig.

Vann og røropplegg

Vedlikeholdsfilmer

Her finner du nyttige videoer med tips til vedlikehold av din bolig.

Rengjøring av vannlås og kjøkkenavløp

Kundeombud

Som en del av vårt arbeid for å sikre best mulig saksbehandling, har vi også etablert kundeombud i JM. Hvis du mener at en henvendelse er uriktig behandlet kan du derfor be JMs kundeombud om å vurdere saken.

Les mer

Ved større hendelser

Dersom det skjer noe som krever umiddelbar utrykning, bør du kontakte brannvesen, rørlegger, elektriker eller lignende for hjelp. Ta eventuelt kontakt med forsikringsselskapet ditt for assistanse. Hvis hendelsen påvirker andre boliger enn din egen, bør du informere styret og naboene dine.