Kontaktinformasjon

Her finner du spørsmål og svar angående din JM-bolig, samt informasjon om hvem du kan kontakte for kjøp av ny bolig, VIP-medlemskap, leverandørfakturering eller tomtekjøp. Hvis du bor i en JM-bolig og opplever feil, eller har andre spørsmål, kan du kontakte JM kundeservice.

Ofte stilte spørsmål

I vårt kundeforum finner du informasjon og svar på ofte stilte spørsmål.

Se mer

Reklamasjon og kundeservice

Har noe skjedd med boligen din? Her kan du lese om vedlikehold samt sende inn en digital reklamasjon.

Gå til reklamasjon

For deg som bor i en JM-bolig

JM kundeservice

E-post: kundeservice@jm.no

Telefon: 404 98 999

Mandag - fredag: 08-16

Lørdag - søndag: Stengt

Andre henvendelser

JM sentralbord

E-post: post@jm.no

Telefon: 67 17 60 00

Mandag - fredag: 08-16

Lørdag - søndag: Stengt

VIP-medlemskap

Send oss en e-post med spørsmål og henvendelser vedrørende VIP-medlemskap, som ikke bevares under FAQ-seksjonen over.

Send e-post

Leverandørfaktura

JM arbeider kontinuerlig med å effektivisere håndteringen av leverandørfakturaer. Vi ønsker derfor å motta fakturaene elektronisk, og da på EHF-format (Elektronisk Handels Format). Fakturaene må være utstedt til korrekt juridisk enhet - og skal alltid merkes med en av JMs kostnadsbærere.

Les mer

Våre kontorer

Her finner du kontaktinformasjon og oversikt over våre kontorer.

Les mer

Kontakt tomtekjøp

Har du en tomt du ønsker å selge? Ta gjerne kontakt med en av oss for en uforpliktende prat.

Les mer

Kundeombud

Vi streber alltid etter god kvalitet og har som målsetting å levere en feilfri bolig til rett tid. Men iblant oppstår det misforståelser og iblant gjør vi feil. Derfor har vi et kundeombud i JM. Hvis du er misfornøyd med hvordan saken din er behandlet kan du ta kontakt med kundeombudet. Kundeombudet vil gjennomgå og ta stilling til saken, eller se det er grunnlag for å løse saken i minnelighet. Hvis saken ikke er tilstrekkelig belyst tidligere (reklamasjoner skal i første omgang rettes til kundeservice@jm.no), kan kundeombudet også be om at saken vurderes på nytt av prosjektledelsen for det aktuelle boligprosjektet. Kundeombudet er ansatt i JM, men arbeider upartisk og har som mandat å vurdere saken sett fra et ståsted utenfor det aktuelle boligprosjektet.

Kontakt kundeombud her

Varslerfunksjon

Det er god internkontroll i JM Norge AS, men om det forekommer kritikkverdige forhold i virksomheten så oppfordrer vi til at det varsles om dette. Varsel sendes anonymt til Interactive Security International AB, et selskap som er uavhengig og frittstående fra JM Norge.

Send et varsel