Kontaktinformasjon
Her finner du spørsmål og svar angående din JM-bolig, samt informasjon om hvem du kan kontakte for kjøp av ny bolig, VIP-medlemskap, leverandørfakturering eller tomtekjøp. Hvis du bor i en JM-bolig og opplever feil, eller har andre spørsmål, kan du kontakte JM kundeservice.
Reklamasjon og kundeservice
Har noe skjedd med boligen din? Her kan du lese om vedlikehold samt sende inn en digital reklamasjon.
For deg som bor i en JM-bolig
JM kundeservice
E-post: kundeservice@jm.no
Telefon: 404 98 999
Mandag - fredag: 08-16
Lørdag - søndag: Stengt
Andre henvendelser
JM sentralbord
E-post: post@jm.no
Telefon: 67 17 60 00
Mandag - fredag: 08-16
Lørdag - søndag: Stengt
VIP-medlemskap
Send oss en e-post med spørsmål og henvendelser vedrørende VIP-medlemskap, som ikke bevares under FAQ-seksjonen over.
Leverandørfaktura
JM arbeider kontinuerlig med å effektivisere håndteringen av leverandørfakturaer. Vi ønsker derfor å motta fakturaene elektronisk, og da på EHF-format (Elektronisk Handels Format). Fakturaene må være utstedt til korrekt juridisk enhet - og skal alltid merkes med en av JMs kostnadsbærere.
Mer om virksomheten JM Norge
Kundeombud
Vi streber alltid etter god kvalitet og har som målsetting å levere en feilfri bolig til rett tid. Men iblant oppstår det misforståelser og iblant gjør vi feil. Derfor har vi et kundeombud i JM. Hvis du er misfornøyd med hvordan saken din er behandlet kan du ta kontakt med kundeombudet. Kundeombudet vil gjennomgå og ta stilling til saken, eller se det er grunnlag for å løse saken i minnelighet. Hvis saken ikke er tilstrekkelig belyst tidligere (reklamasjoner skal i første omgang rettes til kundeservice@jm.no), kan kundeombudet også be om at saken vurderes på nytt av prosjektledelsen for det aktuelle boligprosjektet. Kundeombudet er ansatt i JM, men arbeider upartisk og har som mandat å vurdere saken sett fra et ståsted utenfor det aktuelle boligprosjektet.
