JMs boligprosjekt Entréen på Lørenskog med svært vellykket salgsstart i hus 4 – 18 solgte leiligheter

PRESSEMELDING 05.02.2018

JMs boligprosjekt Entréen på Lørenskog i Akershus lanserte denne uken sitt hus 4 med til sammen 75 leiligheter. Salgsstarten resulterte i 18 solgte leiligheter ved fristens utløp.

Hele prosjektet Entréen er godt beliggende nær Triaden på Lørenskog består av i alt 8 hus med 450 leiligheter og vil bl.a. etablere en egen gågate med planlagt café, bakeri, mm. 131 leiligheter i de første tre husene er lagt ut, hvorav bare 20 er ledige for salg. Innflytting i disse igangsatte leilighetene starter i 4. kvartal i år.

- Når vi selger såpass mange leiligheter ved salgsstart i et noe svakere nyboligmarked, bekrefter det at JM har lykkes i sin ambisjon om å tilby det foretrukne prosjektet på Lørenskog. Det har vi bl.a. oppnådd ved å satse på ulike fellesarealer – både ute og inne. Beboerne får gode grøntarealer, alle bygg har felles takterrasser, det er fellesstuer, ski-/sykkelverksted og gjesteleilighet, sier JMs salgsleder Helle Thorsdalen.

Hus 4 med sine 75 leiligheter ble lagt ut denne uken. Innen fristen kl 12. tirsdag 30. januar resulterte det i til sammen 18 solgte leiligheter fordelt slik: - 14 2-roms-leiligheter. Priser i intervallet 58-60 000 kr/kvm i tillegg til garasjeplass - 4 3-roms-leiligheter. Priser i intervallet 50-52 000 kr/kvm i tillegg til garasjeplass Innflytting i hus 4 vil starte 1. kvartal 2020.

- Det er hyggelig at så mange unge førstegangskjøpere på JMs Entréen har funnet en god inngangsbillett til boligmarkedet. Det bærer bud om optimisme blant boligkjøperne og at gode kvaliteter til en riktig pris er attraktivt, sier JMs Helle Thorsdalen.

Ved spørsmål, vennligst kontakt: Kjell Kvarekvål, direktør for markedskommunikasjon i JM Norge, 928 12 319.

­­­­­­­­­­­­­­­­JM er en av Nordens ledende prosjektutviklere av boliger og boligområder. Virksomheten er fokusert på nyproduksjon av boliger med attraktiv beliggenhet med tyngdepunkt i ekspansive storbyområder og universitetsbyer i Sverige, Norge og Finland. Vi arbeider også med prosjektutvikling av næringslokaler og entreprenørvirksomhet, hovedsakelig i Stor-Stockholm-området. JM skal i all virksomhet arbeide for langsiktig bærekraft. Vi omsetter for cirka 17 milliarder svenske kroner og har cirka 2 500 medarbeidere. JM AB er et allmennselskap notert på NASDAQ Stockholm i segmentet Large Cap. Mer informasjon på www.jm.no eller www.jm.se.