JM does not take responsibility for the translation
Prosjektkunder gir JM toppscore

Prosjektkunder gir JM toppscore

Semshagen har Norges mest fornøyde prosjektkunder i 2017 med en score på 94 av 100.

16.02.2018

Det ble JMs prosjekt Semshagen som stakk av med seieren da Norges mest fornøyde kunder for 2017 ble annonsert. Det imponerende resultatet ble offentliggjort av Prognosesenteret under deres årlige KTI-kåring den 14. februar. Prosjektet Semshagen ligger i Vestfold, og det er kjøperne på byggetrinn A som har gitt prosjektet så høy score. Prosjektet har også et byggetrinn B og C som er til salgs nå.

Solrikt og sentralt

Leilighetene i Semshagen blir lyse og moderne, alle med utgang til balkong eller terrasse. I Semshagen ligger alt til rette for et komfortabelt liv! Leilighetene i bygg B er klare for innflytting i løpet av sommeren og leilighetene i bygg C står klare til høsten.

Les mer og se våre visningstider her

Team Semshagen

Tett kundekontakt med JM inngir tillit

Det er mange faktorer som spiller inn på KTI-indeksen. Salgssjef for boligprosjektet Semshagen, Alf Einar Weiseth, trekker frem den gode kundekontakten. Bildet over viser Team Semshagen med fra venstre byggeleder Jon Helgesen, prosjektsjef Anders De Lange, salgssjef Alf Einar Weiseth og innredningsansvarlig Maria Ramm.

«Vi har god kundekontakt og oppfølging både før og etter overlevering. Kunden har fått  tillit til JM , vi holder det vi lover», sier Weiseth. 

Toppscore kvalifiserte til kakespising i JM region syd.

Hele tre JM-prosjekter på topp 10-listen 

JM Norge hadde til sammen 3 prosjekter på topp 10-listen over nyboligprosjekter med de mest tilfredse kundene. I tillegg til Semshagen plasserte også prosjektene Elveparken Brygge fra Porsgrunn og Orrelia fra Bergen seg høyt.

Kundetilfredshetsmåling (KTI) baseres på mer enn 4000 utsendte spørreskjemaer og gjennomføres av den uavhengige aktøren Prognosesenteret. Prognosesenteret foretar måling av prosjekter og aktører i boligbyggebransjen hvert år. JM Norge har kommet helt øverst på listen over boligaktører med de mest tilfredse kundene i tre år på rad, men kom på tredje plass for 2017. Dette til tross for en bedring i resultatet fra 2016 med to poeng.